Hon kan skriva den där kvinnan!

Haje! Söndag morgon vilket är skönt för det är min lediga dag denna helg :) Linus damp in vid fyra i natt, sen tog det si så där en timma å lyckas somna om. Ska snart väcka han, lr först äta frukost så kan han sova lite till sen ska vi till ikea och spana in de nya lokalerna...=)

Igår när jag kom hem kröp jag upp i soffan, vira en vilt runt mig, öppna ett maraboue non stop och läste de sista sidorna i Stephenie meyers "Bree Tanners andra liv". Jag vet inte om man kan säg att det är 5:e boken i twilightsagan då det handlar om helt andra vamyprer. Men å andra sidan handlar det om vampyrer som är med i tredje boken och då fram för allt Bree som man får en skymt av i slutet. Om ni har läst de andra fyra tycker jag verkligen ni ska läsa denna. Efter det faller ALLA pusselbitar på plats, samtidigt som man får följa hur de nyfödda lever tills att de anfaller familjen Cullen och mötet med Voltaire. Så läs läs läs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0