gomiddag typ

Hej hej hallå!! Läget en fredag som denna? Här är det på topp trots min nedrans förkylning och hosta som håller mig vaken på nätterna (ja just det, annars är det toppen). Vakna i ottan av den så jag var så oerhört duktig och har nu suttit och pluggat över en timma, riktigt flitigt. Pluggar som bäst på morgonen när alla celler är nyvakna ;) Så nu förtjänar jag en frukost innan jag ska fortsätta lite till. Har fullt upp i helgen sen med jobb och annat så får passa på nu. Sticker nog till syrran en runda i eftermiddag och hjälper till med uppackningen litta, sen blir det storhandling och fredagsmys :)

Jag är lite förvirrad med dagarna här, var helt säker jag å Linus hade vår 6 års dag nu på söndag så har suttit å försökt komma på nått att göra.. Men så visa det sig att det inte va förän nästa söndag, å bra var nog det :)

Morgonplugg i morgonrock

Kommentarer
Postat av: Liz

Åhh vad mysig morgonrock!:D Love it!

2010-09-03 @ 21:00:26
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0