En vanlig lördagsmorgon

Jag är SÅ trött i ögonen, vakna som vanlig ordning vid halv sju och var jättekissnödig, så det var lika bra att gå upp direkt. Det här var min ända chans till att sova ut innan en hel tidig vecka börjar igen. (Kan inte sova efter ja druckit, lr inte så man blir utvilad) Ajaa, jag brukar överleva :)

Börjar jobba vid halv tio och jobbar ända tills sex ikväll, så det är verkligen hela dagen. Men därefter är jag ledig tre långa helger & då ska det njutas. . . Blir antagligen utgång ikväll, är inte sådär megasugen just nu men efter en öl brukar stämningen komma igång ;)

Njut, och ha en riktigt bra lördag!

En liten festbild som kanske lockar till fest ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0