I was a Princess

Jag hatar att vara bakis, det förstör verkligen hela dagen. Mår i och för sig rätt bra, men man är ju så förbaskat trött, och förflytta sig från ett ställe till ett annat är bara det tungt.. Linus hade lite kompisar här igår å nu är där full kaos på bordet men han vägrar röja undan det, GRR!!! Ni ska få se lite bilder från gårdagen och därefter kanske mamma å pappa dyker upp lr så kanske man skulle ge sig ut på en liten promenad i höstrusket..
Vi hade en otroligt rolig kväll igår. Vi möttes av kakor i alla dess hörn och kanter när vi droppa in på förfesten, både ätliga och oätliga ;) Det var en himla trevlig stämning på förfesten och sedan dansade vi järnet på KB fram till fyra snåret. Jag å Sanna kom i säng runt fem tiden efter att ha ätit lite rester från kylskåpet ;) Tur du hade lite kinamat hemma Sanna, jag höll ju på att dö av fyllehunger :D

Some pics if you´re interested

Chris är bagaren


Jag är prinsesstårtan som han bakar och Sanna är konditorn och säljer mig ;)


Värdanar för kvällen: Mortskakan och ytterligare en prinsesstårta


Lite pepparkakor hitta man med


Och en massa goda kakor överallt


Här har vi ett rån


Det rosa kakfatet på bordet fick Matilda bla från oss


Klassisar




Ett av brudparet på bröllopstårtan




Och sen blev det waaka waka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0