Nya krafter

I morse när jag vakna kände jag mig rofylld i själen. Det var otroligt avslappnande att komma hemmifrån och göra något annat för en gångs skull. Vi åt jättegod mat på tres och därefter var det bio. Vi kollade på Lyckan, kärleken och meningen med livet med Julia Roberts, ingen film jag vanligtvis valt, men där fanns ingen annan så. Den var helt ok för att vara en drama, en sånn där "feel good film". Vi måste unna oss lite fler sådana här kvällar, speciellt när allt känns rätt tung och humöret behöver piggas upp.

Har hunnit gymma och plugga, nu ska jag iväg på central fältdag mellan ett och fyra och därefter hem å göra det sista plugget inför imorn. Sista litteraturseminariet denna kursen (jag suckar å andas belåtet).

Min finis åt hamburgare


Och jag åt (en nybliven favorit) GOD tacosallad med köttfärs, ost, massa grönsaker och såser


Och lite popcorn till bion

Kommentarer
Postat av: Mamma

De gör ni helt rätt i att unna er lite gott. Då blev väl Linus lite överraskad. Skönt att de känns lite bättre nu, vi får stötta varandra. Kram mamma

2010-10-20 @ 13:51:33
Postat av: Paulina

hej stumpan) Läget? När skall vi ta å ses? kram

2010-10-20 @ 16:49:08
URL: http://vafflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0