Mot Malmö

Färdigsminkad! Skulle haft lockat mitt hår, men gasen måste vara slut i den.. Så det fick bli platt å tradigt, passar inte lika bra till min outfit men det får gå.. Nä, men ska sätta i mitt löshår i Malmö så får se vad det blir av det :)
Ska bara slänga ner min dricka nu och invänta tåget som går kvart i fem. Bad Linus köpa med en tidning hem så jag har lite å läsa på tåget.. Eller det kanske blir en liten powernap?! Jag slumra faktiskt till på förskolan idag, de har vila och lyssnar på lite sagor efter lunch så jag slumra till lite där, gött :)
aja, nu tradar jag mest för att fördriva tiden ;) Nu ska jag spraya lite luktgott på mig och ladda inför en lång natt i Malmö, CIAO!!!!

Det blir rosa å grönt ikväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0