Livet är alltid inte en dans på rosor!

Hallo!
Gud vad trött jag blev nu, har varit ute mellan ett och fyra. Jag och Linus gick en runda i det underbara höstvädret, stanna på Nisses konditori, satt oss ute i solen med en kaka och varm choklad å bara njöt av solen, när hösten är som bäst!! Sen traska jag vidare till biblioteket och mötte upp syrran för att checka in hälsomässan, men det var inget särskilt. Sen gick vi en runda till i skogen och därefter följde jag med in en sväng för att leta ut lite spinninglåtar:) Nu är jag himma igen och ska strax laga pizza, mums! Kände att jag behövde en helt ledig dag från plugget, så det har varit skönt.

. . . . Det känns lite bättre nu, jag kommer nog ha svårt för att smälta det men istället börjat accepterat det och börjat leta efter fördelar. Tänker jag på nackdelarna fylls hela magen med den där klumpen, jag vill inte tänka på det jobbiga. För det kommer bli tufft, riktigt riktigt tufft... Vill inte skriva ut vad det handlar om här, eftersom allt inte är klappat å klart.. Men sen kommer jag berätta! Men kan va bra å veta att insidan inte är helt stabil just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0