jag andas ut

Hej!
Jag är typ skithungrig och samtidigt har jag ont i magen. Har haft ont sen tolv och det blir liksom bara värre, suck. Jag kan inte göra mat, för pallar inte stå upp och Linus orkar inte laga själv. Det förstår jag, han har varit å storhandlat själv, det var snällt. Så vi får väl ta och beställa något, inte sugen att lägga pengar på det egentligen, but what to do? Jag ska ha en sallad bestämde jag mig för här å nu, för mkt fett är nog inte bra för magen.

Kom hem vid tre idag å då åkte jag med Emma å mamma till Matte å Pyttan. Så har busat och gosat med mina pärlor ett tag nu.. Förstår inte hur jag ska klara vara utan dom, det gör så otroligt ont vid tanken :( Mina fina!

Satt å skrev i fyra och en halv timme, så hade lite ont i handen efter:P Jag vågar inte skriva ut hur det gick, man har faktiskt ingen aning, vågar inte gå efter magkänslan, för då kommer man bli så besviken om man inte klara den. Så vi får helt enkelt se :) Nu ska vi beställa innan min mage kurrar sönder, sen är det ju idol såklart, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kusin! Läste o grattade Matte till det nya jobbet, förstår dock att det kommer vara jobbigt att inte få träffa tjejerna. Jag hade känt samma ifall det varit Celine. Men försök att se det positivt o att ni kan ju åka o hälsa på o så, det kan ju bli väldigt kul. Men förstår om man blir ledsen.. Ta hand om dig iaf o hälsa Emma också. Hoppas ni mår bra för övrigt!! Puss o kram!

2010-10-29 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0