Inte mycket kvar nu

study, study, study... Det är bra att jag är morgonpigg, så jag kommer upp i tid och får det gjort. Ska sitta någon timme till tror jag. Vi har hyrt spinninglokalen idag igen, så ska dit vid två tiden och öva. Hade behövt kolla igenom och bestämma vilka tre låtar jag ska ha, inte det lättaste..

Vi prickar av
  1. Redovisning om Ringsjöns övergödningsproblem
  2. Vi har gjort ett fröförsök och byggt upp ett ekosystem i en burk som ska avslutas (under tiden ska vi diskutera vad som händer och sker på ett forum på nätet)
  3. En rapport på fyra sidor om vår burk
  4. Central fältdag
  5. fältdag på förskolan
  6. Litteraturseminarium + skriva läslogg (läsa läsa läsa en massa)
  7. Självständig planeringsuppgift där vi bla ska planera en utelektion inom natur
  8. Gemensam reflektionsuppgift i vår basgrupp
  9. Enskild reflektionsuppgift
  10. mentorsträff
  11. Skriva en saga om en trädocka
  12. Och pricken på i:et, TENTA 29 okt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0