Inte en vanlig tisdag!

Hej, long time!
Jag unnar mig sällan vardagslyx, men ikväll ska jag tydligen göra det. För många är det helt normalt att gå ut å käka på vardagen, men för oss är det inte de. Vi följer alltid samma rutiner. Plugga (jobba), träna, laga mat och kolla på tv. Rätt tråkigt att det är så faktiskt, men hade man haft lite mer pengar så hade man självklart unnat sig lite mer lyx på vardagen.
Har haft en sjukt tråkig dag, efter träningen imorse har jag läst kurslitteratur konstant mellan elva och i stort sätt tills nu. Det är riktigt tufft och mitt huvud hänger inte riktigt med just nu. Mycket av det vi gör i skolan tycker jag verkligen är bra och jag lär mig så otroligt mkt. Böckerna vi läser är också bra, men att läsa så förbaskat mkt på en gång, det är aldrig roligt. Skulle egentligen ställt mig i köket nu efter en lång plugg dag, men jag har absolut ingen ork för det.
Så istället ska jag överraska Linus när han kommer hem efter klippningen med mat på restaurang och sedan bio, ååh gud vad lyxigt det lät i mina öron så här en tisdagskväll, men det behövs så otroligt mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0