Ingen god natt!

Godmorgon!

Eller den är inte god, för jag är såå Irriterad!!! Vakna runt halv ett och då kom vår granne hem. Sen han flytta in (Ängelholmshem vet inte om att han bor där, för det är nog hans brors lägenhet) har man typ inte fått sovit ordentligt många av nätterna. Han kommer hem och väsnas som om det vore mitt på dagen å det är omöjligt att sova.. Köket ligger precis vid vårt sovrum, han drar å bankar å har sig.. Precis när det blir en anings tyst håller man på å somna om men då går han å duschar.. Samma sak igen, men då dyker ett gäng tjejer upp mitt i natten en torsdagskväll.. Och dom flabbar och pratar å har sig.. Han verkar ju inte ha nått jobb för han är ofta uppe mitt i nätterna, så runt fyra snåret blev det väl tyst.. Flera grannar har störts av det, så en av dem kommer snart gå till Ä-holmshem, så förhoppningsvis blir han utslängd då.. Fan vad man vill väsnas å slå med två grytlock mot varandra nu, hade inte tvekat en sekund om vi inte haft fler grannar... Är sugen på att skriva en lapp å lägga i brevinkastet, men vet inte riktigt vad det är för typ.. Dagens samhälle liksom!!!

Såå, skönt å skriva av sig, annars är det bra:) Nu kurrar min mage, så ska sätta mig framför tv:n å äta lite frukost, sen börja plugga..  Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0