håll tummarna

Godmorgon sunshines! Var trött som en gnu när jag vakna i morse.. Har sovit i samma position hela natten, hur vet jag det? Jo, 1. Jag vakna med benet över det andra och på samma håll som jag somna 2. Jag är helt stel i ryggen. Intressant va? Något ännu mer intressant är att jag ska iväg och skriva tenta nu. Shit vilken press det sätter på en. Bara av att höra ordet tentamen får en att må illa. Det borde byta namn iaf..

Ska skriva mellan 9-14, så hörs senare

Cross your fingers fore me please

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!! Håller tummarna för dig!

2010-10-29 @ 07:33:16
Postat av: Annette

Lycka till!! Håller tummarna för dig!

2010-10-29 @ 07:34:03
Postat av: Mamma

Tänker på dej o håller klart tummarna för dej, de går säkert vägen. kramis

2010-10-29 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0