Lördagens bravader

Det var inte så många uppgifter som jag trodde, utan en stor som ska vara inne den 30 dec, så jag vill verkligen satsa på att bli klar den 23:e. I morgon ska jag göra en fältdag och hälsa på min förskoleklass:) Inte många lugna stunder här;)

Jag har verkligen haft fullt upp hela helgen så man känner sig fortf rätt trött. Men det hade jag ju själv valt :) Jag, Emma, mamma å pappa passade Mirabell hela helgen och vi har haft det så roligt. Vi började att bada i Karlslundabadet i Landskrona, därefter körde vi vidare till Helsingborg och gick på bio, kollade Sammys äventyr. Sen fortsatte vi hem till Åsljunga och hade halloween fest som Mirabell ville kalla det:) Vi målade henne till häxa och så gröpte vi ur en pumpa. Efter det var vi alla rätt slut så vi avrunda kvällen med godsaker och mys i soffan... Söndagen fortsatte med en massa lek hela dagen, så fastrarna var rätt trötta på kvällen och Mirabell var väldigt nöjd.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0