Min horibla dröm

moorning, sovit gott? Jag har typ sovit som en stock men herrejesus vilken dröm alltså.
Jag drömde att vi skulle få tillbaka våra tentor, så när det var min tur att gå in sa hon att de blivit av med min tenta och inte rättat den, så jag var tvungen att göra om den. Jag börja storböla å skällde och skrek...Fatta hon inte hur jobbigt det var att skriva en tenta. Men hon sucka bara å sa att det var väl inte så farligt. Helt plötsligt var jag på ICAs parkering i Ä-holm å skulle leta efter tentan. Så såg jag några papper skymta under en bil och jag var helt säker på att det var min tenta. Jag sprang efter dom men då börja dom blåsa iväg. De blåste och jag sprang efter. Till sist blåste de ner i ån så jag var tvungen att hoppa i efter för att få tag i min tenta ju.. Så jag hoppade i ån och lyckades äntligen fånga upp papprena..Och det var MIN tenta, gud vad glad jag blev.. Jag sprang genast till läraren som rättade den, MEN så hade jag inte klarat den..Så då börja jag stortjuta över det å sa att jaag var ju ju heelt säker på att jag skulle klara den, så rörde det sig om 1 poäng (fast vi inte får poäng).
HAHA, shit vilken dröm alltså, jag kommer ihåg allt in i minsta detalj. Nu vill jag verkligen inte ha tillbaka tentan, drömmen berättade ju hur det gick :S

Nog om det, dagen ser inte mycket roligare ut än igår och förråg, ska skriva klart SAG uppgiften. Men ikväll blir lite skojigare, ska träffa Therese å Emma och laga mat ihop :)

Startar dagen med ett spin pass, hur ska det gå? Jag har sån träningsverk i rumpa & ben efter cirkelgymmet i måndags och benträning igår

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja fy vilken dröm, ja hade också en otäck dröm, att här hade varit tjuvar när jag sov o tömt hela huset.Utom bilen den var kvar. Nu ska jag iväg. hejdå

2010-11-03 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0