Idre fjäll

Nu är jag hemma igen, ska iväg och träna vid fem tiden så ska hinna med lite plugg innan dess, skriva klart min önskelista och fixa med lite annat.
Igår bokade vi en resa, inte till värmen utan till snö och kyla hehe.. Vi ska åka upp nästan hela familjen till Idre fjäll på annandag jul och stanna över nyår, det ska bli så otroligt mysigt och ni anar inte hur mycket jag ser fram emot att ha lite semester och åka iväg. Båda mina brorsdöttrar ska med, så vi får väl se om de vågar sig upp i backen ;) Mirabell är inte den modigaste :P Men kanske Minea, eller hon kanske är för liten? Kan man åka skidor när man är två år?=)

Jag håller mig till Nord, Väst och Syd.. Ser att där bara är svarta backar i Ost så det hoppar jag nog ;)
Ååhh, vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0