Gör jag nått fel?

Det här kan ju inte vara normalt... Jag har gått och fått munsår, fan IGEN. Det måste ju vara något som inte stämmer?! Hur kan man få 4 munsår under en tidsperiod på 5 månader? Är på sjukt dåligt humör och det gör mig så förbannad. Och allt beror på det som sitter på läppen och dunkar, sticker och som blir större för var timma som går. I morgon vet jag att ja kommer ha en stor fläskläpp. Mina två ärr från de förra munsåren har ens inte hunnit gå bort, normalt liksom..

Jag var på bra humör igår men nu är det bara skit. Vill bara dra filten över huvudet å stanna där..

... Får hoppas jag kan piggna till lite, ska ut å käka sex stycken ikväll på Tapas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0