Ge...

Var har jag hållit hus idag? JO, vi har varit på . . . .



Yeah, that´s right, Ullared. Var uppe fem i morse och var där när de öppnade vid sju. Där var inga köer in och inga ut. Men snacka om att det fylldes på med folk fort. Efter knappt 4 timmar var vi nöjda och trötta på trängslen.. När jag stod där med kundvagnen och trängdes med allt girigt folk som skulle komma åt, så småskratta jag lite för mig själv. Vad roligt det måste sett ut om stenåldersmänniskor hade kunnat se oss i det läget. En massa männsikor trängas och knuffas i ett stort konstigt hus med en massa konstiga saker. Ja, världen är rätt knäpp om man tänker efter, haha..
Var hemma redan vid ett å sen dess har jag mest legat på soffan, kollat på idol och slumrat fram och tillbaka.
Är lite smått sugen på utgång ikväll, men orkar man va bakis imorn? Njaaa..

Linus nöjd med sina teknikprylar han köpt, bl.a datormusen och datalampan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0