Dagen har anländt

Heej! Det är en lycklig dag denna dag, denna ljuva torsdag ;) Jag har inte gjort många knop men ändå jätte många liksom. Det var med en lättnads suck jag lämna in min planeringsuppgift kvart i tolv, 15 minuter innan dedline. Nu kör vi det sista rycket och den sista uppgiften innan kursavslut på måndag.
Var ute på stan i det fina vädret en sväng och köpte lite cider och annat plock. I morgon ska jag till Malmö för första gången denna vecka, skönt att komma ut i civilationen igen. Ska göra en liten gruppuppgift därefter blir det PARTY i Malmö med klasskompisarna. Kommer bli så roligt, har verkligen sett fram emot det. Känns som vi behöver fira, den här kursen har varit tuff. Så det blir ALL IN kan jag lova..

Nu ska jag diska å laga mat..

Packning inför helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0