Vintertröja, i maj månad!!

Hej! SOVA, det är d ända jag vill just nu. Jag fick kämpa med att få upp ögonlocken, och har fortf inte vaknat till liv. Har sovit väldigt dåligt med en förbaskad hosta. Har inte ont i halsen eller så utan bara massa ost. Plus att jag hade världens otäckaste mardröm om att vi fick ta skydd av en tornado. Och nu ska jag iväg till skolan och ha fysik, vilket plågar mig utifrån och in (Hur kan något vara så grymt tråkigt?).. Natur va väl inte mitt rätta ämne egentligen, men nu får det bli så här.
Ut i rusket och så långt ifrån våren vi bara kan komma... Sådär, skönt att ha gnällt av sig lite... Men i eftermiddag kommer jag va glad för då har vi en massa lediga dagar framför oss :)

Fick på med tjocka vintertröjan, mitt i maj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0