hemma från festligheterna

Hallå hej, nu är vi hemma från storstan, eller för ca två timmar sen. Sitter och gottar mig med lite choklad, men ska snart borsta tänderna å tvätta bort sminket och bädda ner mig i soffan. Hade en super rolig vistelse i Göteborg och hos min vänn Annette, var väldigt kul att träffas efter så lång tid. Började kvällen med lite grillning (grillpremiere för min del), fick härliga sommarkänslor av det trots det regniga vädret. Sen fick vi dricka hej vilt och spela lite ölspel för vi skulle ta bussen redan kvart över tio. Var ju på en stor fest som Chalmers ordnat. Och det var verkligen SJUKT stort. Liveband, karakeoke, rida tjur, pool, hoppborg, 8 dansgolv å massa annat.. Snacka om att man tappa bort varandra emellanåt. Men hade otroligt kul med en massa dansande och galna Annette hoppade i poolen med alla kläder på, HAHA, galenmaja. Festen sluta vid tre, så var inte i säng förän efter 4. Har varit inne i stan en runda idag, men det var dock jobbigt att kolla kläder när man va bakis. Men köpte faktiskt en tröja på Monki. Därefter blev det goda revben på Hard Rock Café. En perfekt tripp till Göteborg helt enkelt..

Jag och Annette plätt


Goa gubbar från götet




Väntar på språvagnen






Vi e på gång =)


Nybadad ;)


Coolt omklädningsrum på Monki. Där bak hänger tröjan jag köpte


Mat på Hardrock Café


Har ni inte prövat revbenen där gör det!



Kommentarer
Postat av: Chris

Lät som du hade en underbar dag :) Låter hur roligt som helst :D

2010-05-02 @ 09:54:39
Postat av: Annette

Underbar helg gumman! Blev lite för full men kul hade vi! Hoppas att ni hade det hela ert gäng! Kändes lite tomt när ni lämna oss allihopa samtidigt. Gick det bra o kra hem? Ta hand om dig! Kramar i massor

2010-05-02 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0