Tack och hej Lost!

Morrn morrn! Vaknade lite efter sju av mig själv idag. Skönt att slippa vakna av larmet för skulle ändå upp kvart i åtta. Ska strax in till Hbg en snabb sväng och fixa en sak. Därefter tar jag tåget hem direkt igen och pluggar några timmar och sen ska jag jobba, jihaaa, vilken rolig lördag. Känns inte så farligt med jobb idag, bara det att jag verkligen INTE har tid. Har massvis jag inte kan till tentan. Så blir 12 timmars pluggning imorgon.
Kollade på det sista Lost avsnittet igår, känns verkligen skumt att det är slut och att allt slutade på ett så simpelt sätt. Men huvudsaken är att allt slutade lyckligt. Hde vatt värre om det hade varit värsta skumma slutet som man nästan förväntat sig. 6 år av Lost är nu slut, äntligen borde man nästan säg!!!



Så här fin blev pizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0