running my problems of

Kände att jag behövde rensa huvudet lite, så tog på mig löpskorna, plugga i härlig musik i öronen och begav mig ut i det dystra vädret. Det var en tung runda, men jag tog mig runt och nu har jag fått lite mer energi. Känner mig allmänt deppig idag. Antar att det är för man har den kommande tentan framför sig. Den 31 maj, det är om två veckor och jag känner mig helt lost. Har en känsla av att det verkligen kommer gå åt skogen denna gång. Det är typ 70 % fysik och 30% biologi. Gick igenom mina fysikanteckningar och det var inte mkt jag förstod, suck! Får hoppas mina klasskompisar hjälper mig..

Gjorde lite armhävningar och situps när ja kom hem. Duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0