Kokos is back, but not to stay!

åå vad jag är trött nu ska ni tro. Har haft fullt upp från morgon till kväll. Skolan idag var väl hyfsad, tur jag har mina fina klasskompisar som hjälper mig. När vi kom ut från skolan så brassa solen på, hade inte äns märkt att den kommit fram. Men kunde ju inte uttnytja den så mkt på tåget. Stack faktiskt och gymma en runda oxå väl hemma i Änglahåla, har jag ställt in mig på det har jag svårt att hoppa över :)..
Nu är snart min underbart lediga helg här, GLÄDJE! Hoppas nu oxå på fint väder..


När jag var inom pressbyrån fick jag syn på den här. Snacka om att jag ska köpa ett sådant choklad i morgon. Kokos var min favoirt förr, tills dem tog bort det. Men nu är den tillbaks över sommaren and i´m happy, tjoho=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0