grillat äär godast!

Oj vad fint väder det blev bara sådär. Satt i soffan och läste om nervsystemet och helt plötsligt kikade solen fram bakom träden. Sprang fram till fönstret och en helt blå himmel uppenbarade sig framför mig, haha. Fort byta jag om och sprang ner och satt mig, press press press.. Måste ju passa på, solen skiner ju inte vidare mkt här i Skåneland. När Lajnus kom från innebandyn blev det grillning, första för i år och det var väldigt gott må ni tro..

Prövade något nytt, och det rekommenderas att testa!!

Tex mex tortillas

Bre ut philadelphia på tortillabröd. Lägg på tomatskivor och salta och peppra.
stö på majs och riven ost. Vik ihop och kläm till i kanterna.


Grilla dem någon minut på var sida. Jag gjorde en köttfärsröra till, men
kan ju grilla någon köttbit också.


Jag fick bra betyg av älskling..


Har blivit mkt matuppdatering idag :P Ska kolla på VD igen, shit vad det är spännande alltså...

Kommentarer
Postat av: viki

Ingen orsak! :)

Hur mår du? <3

2010-05-23 @ 20:34:41
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0