försvinn moln!!!!

God morgon hallå! Eller det är ju förmiddag nu. Vaknade runt halv tio och va rätt svullen runt ögonen. Somna inte föräns tre igår, så det har inte blivit så många timmars sömn. Det blev lugnt med alkoholen igår, vilket kändes bra, lr känns bra vill jag nästan säg:) Hade en jättemysig dag med Sanna Och Cris från klassen. Var flitiga och tentapluggade i några timmar först, söta ni för ni hjälper mig att förstå den dumma fysiken. Sen blev det mat på en uteservering i det sköna vädret, (det är verkligen varmt nu!!) och en kall god öl på det. Därefter tog vi tåget in till Lund och gick på karnevalen några timmar. Sjukt mkt folk alltså.. Karnevaler och festivaler är egentligen inet för mig, trängas med en massa folk. Men vi hade det ändå trevligt. Åt sockervadd och kollade på Amanda Jensen..

Nu har jag verkligen inte tid att sitta här mer. Måste hinna plugga lite innan jag och Linus ska in till Hbg. Ska in där och fixa en grej därefter ska vi luncha på stan. Det ser ut som det är lite sol bakom träden iaf:) Har inga planer för kvällen, får se hur den artar sig helt enkelt.


Plugg i skolan


Mat på uteservering


Soooockervadd


Amanda Jensen. Lundabor är verkligen helt galna, eller fulla människor
kanske. Klättra upp i fontänen och dansade i vattnet, haahaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0