en torsdag nerdränkt i plugg!

Morning, har redan hunnit med gymmet, vakna tidigt av mig själv så..Känner en liten klump i halsen, men det ignorerar jag fullständigt. Orkar inte med att ha lite halsont hela tiden och vela om man kan träna eller inte..
Jag har en massa plugg denna dag, så det är så mitt schema ser ut, jippiiee!!! I eftermiddag/kväll kommer mamma hit. Ska laga lite mat och sen ska hon sova här :) Men jag måste erkänna att första natten själv gick otroligt bra. vaknade mitt i natten och det var bäck mörkt i rummet, men jag tände varken lampan lr Tv:n, modigt av mig.
Linus kom iväg till Skottland igår, med nöd å näppe. De stängde flygplatsen på morgonen, men öppnade på eftermiddagen när de skulle flyga, så det var verkligen tur. Han har kamran med sig så det blir inte jättemkt fotande i helgen, får ta lite med mobilen men det är komplicerat å få in på datan tycker jag.. Ha en härlig torsdag.. Nu måste ja verkligen sätta igång med plugget, har en massa ordbajs att läsa!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0