Träning i det gröna!

Vad den här dagen har sprungit iväg, och så börjar man jobba om en timme. Det borde finnas en lag på att man stänger ner alla affärer när det är fint väder, haha... Men var ju ledig igår så ska ju inte klaga och för den delen behövde jag en liten paus från solen då ja brände mig lite på ryggen igår. Var trevligt i Helsingborg igår och stanna till tio ungefär. Satt i en park och Hanna bjöd på god kycklingsallad och en otroligt god tårta :)
I morse skulle jag å Emma cykla till Valhall för att gymma (Friskis är stängt några dagar för ombyggnad). När vi väl kommer dit så är det stängt, YEES!!! Men vi fick bra motion med cykling både hem och dit och väl hemma igen tog vi ut två handdukar, radio och hantlar och träna på gräsmattan, hehe, det funka så bra så ;) Har oxå sökt lite resor inför v.28 då min semester börjar, det lutar åt en sista minuten... Nu hinner jag inte mer, njut av solen ni som är lediga, puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0