Surfing i Sverige, ja det går!

Vad hände med vädret? Från att ösregna och åska till att bli strålande solsken nu på kvällen, typsikt Sverige väder kanske!? Var en mysig dag hemma hos mammsen, hon hade bakat gott bröd och gjort omelette när jag kom.. Så vi satt ute och åt och kollade på regnet som bara vräkte ner..
Tränade en runda på gymmet i morse, så jag hann med att sätta mig och jäsa ett tag i solen när jag kom hem medans Linus lagade mat :) Som ja skrev i förra inlägget vill jag å syrran lära oss att surfa. Jag vill verkligen skaffa mig en hobby, och det här kan nog bli väldigt roligt. Vi kolla lite olika kurser i närheten och nu har vi hittat en i Halmstad, 500 kr för en fyra timmars kurs för bara oss två.. Man kan sedan gå en fortsättningskurs om man vill, därefter får man se till att köpa en bräda och träna så mkt som möjligt. Synd allt kostar så mkt, man behöver ju en del utrustning. Bräda, våtdräkt, fodral till brädan osv. Men när man väl köpt det, är det en billig hobby =D Så förhoppningsvis nu på fredag ska vi ta kursen, om vädret är dugligt, vilket innebär våger då antar jag :P Jag fasar dock för att hoppa i vattnet, brrr!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0