Midsommarplaner

God morgon!

Dagen igår gick så himla fort och väl på kvällen var jag för trött för att blogga. Efter jobbet la jag och Emma oss nedanför mig och solade, pratade även det sista inför midsommar. Sen vid sex tiden gick vi på cross training på friskis. Vi sprang 6 km och stannade där emellan på 4 stationer sammanlagt och gjorde lite styrkeövningar. Det var roligt och jag löpningen flöt på bra, riktigt härligt. Däremot var myggen som galna inne i skogen, så man har lite myggbett här och var idag... Nu denna morgon har jag varit uppe sen åtta och kört lite gym, ska hoppa in extra och jobba mellan 14-18 idag. Nu ska ja fortsätta sätta ihop snapslåtarna inför fredag och även hinna med en liten timmas solning. Vi ska ju ha midsommarfesten i år, ute i en lokal i Össjö, så har en del att fixa..









Dagen efter var så najs.. Grillade, åt glass och bara var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0