Just nu är jag inte glad alls!!!!!!!!!

Förbannad är jag.. Trött är jag.. Illamående är jag... Fan, ville verkligen vakna utvilad idag. Linus trilla in vid fem snåret, han skulle komma hem runt midnatt, jovisst.. Jag bryr mig verkligen inte hur länge han är ute och så..Men just idag??? Vi ska för sören till Göteborg när jag slutat och han ska köra..Och han vet om att jag vaknar å inte kan somna om när han kommer hem så sent och jag ska upp å jobba.. .. GAAHHH!!!!!!!!!!!!

Nej.. Det här ska inte få förstöra dagen. Ska genomlida några timmar på jobbet snart.. Slutar klockan två, hem direkt å fixa till mig och sedan får jag försöka powernapa någon timme i bilen upp till Göteborg...
Jag ska ha roligt ikväll, trots jag är arg nu!!!!!!!!!!!!

Vi ska ha kul ikväll gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0