Inget premiärdopp idag inte!

Tjaa! Lite skakis nu, inte för surfingen utan för jag varit ute och powerwalkat ;) När jag kom hem från jobb valde jag mellan gymmet, lägga mig på soffan och vila eller gå en raskis, hahaa..Soffan var verkligen inbjudande, men kände för att få upp flåset litta. Det blev ingen kurs idag heller, traad. Hade verkligen sett fram emot det nu, men killen hörde aldrig av sig trots han sa det gick bra i eftermiddag. Så vi får hoppas på en ny tid nästa vecka istället. Idag hade säkert vatt bra våger annars, som det blåser. Ni kan gå in och kika på deras olika kurser här.
Men jag är ändå på bra humör, det är ju fredag!!!! Just det, måste sätta en öl på kylning. Måste ju ha min fredagsöl, den är bäst.. Ska snart ta bussen och åka å handla, Linus hämtar mig, sen ikväll blir det bara en lugn och härlig fredag. I morgon vankas det party igen, yeeiihh, bara att ladda om batterierna ;)
Njut av ledigheten, det ska jag!

Skön promenix med ipoden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0