Semester ska vara lyx

Hemma! Trilla in i vår lägenhet 1 i natt och det var hur skönt som helst att krypa ner i sin egna mjuka säng. Det var helt tomt i kylen när jag vakna i morse så fick traska iväg och handla frulle..Skönt med lite behaglig värme igen:) Vi har haft en hur mysig vecka som helst i Turkiet. Det har varit runt 40 grader var dag och 30 grader på kvällarna. Antingen har vi legat vid vår fina pool eller badat i havet. En dag skumpa vi runt på en båt och bara njöt och en av dagarna var vi på ett vattenland och åkte en massa läskiga rutschkanor. Kvällarna blev väldigt lugna och vi har ätit en massa gott. Hade väl sett fram emot lite fest någon kväll oxå men det var typ bara jag , syrran å Linus som var sugna. Lite synd men på ett sätt bra, för min kropp behövde verkligen en veckas kurering efter en hård början på denna sommaren:) Så nu är jag utvilad må jag säg :)

Nu ska jag ta tag i min väska och packa upp, hörs sen då.. Kram!

På semestern ska man njuta och unna sig vardagslyx. Precis vad jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0