LÄTTAD

Tjaa och hej på er.. Gud vad jag är på BRA humör idag. Solen skiner, jag har en hel underbar vecka semester till och min chef ringde nyss och berätta att jag inte skulle vara i mejeriet =D När jag kommer tillbaks från semestern var det tänkt jag skulle ha ansvar för mejeriavdelningen. Var allt annat än sugen på det eftersom jag skulle få beställa och ha koll på en massa. Inte så lätt att beställa när man inte har den blekaste aning om hur mkt som går åt. Klart det känns bra att de ville ge mig det ansvaret.. Men det rör sig om 3 veckor, sen börjar jag skolan igen och jobbar bara i kassan på helgerna. Så det kändes liksom inte så lönt eftersom jag ändå inte ska va där i framtiden. Hade till å med lite ångest över det igårkväll.. Men imorse ringde min chef och sa att jag slapp vara i mejeriet och skulle jobba för en annan person istället =) SÅ skönt alltså! Så nu ska jag vara både i frukten, kassan och på golvet. Känns mer som jag har koll på det :) Nu kan jag slappna av och riktigt njuta av min sista lediga vecka. Och det kommer inte kännas allt jobbigt att komma tillbaka efter semestern. För det första har jag bra tider och jobbar inga stängningar, sen har jag bara tre veckor kvar att jobba innan skolan börjar =) Förlorar kanske lite på detta, vet inte hur många timmar jag har, men jobbar lite helg nu ist så det jämnar kanske ut sig..
GUD vad jag tjötat nu, men var skönt å få skriva av sig!

Nu ska strax jag, Linda å Frida bege oss till stranden och njuta av vädret. Det blir liseberg en dag oxå sen har jag inte mer planerat. Den här veckan ska jag ta dagen som kommer helt enkelt å bara njuta =)

Jag och pälsk igår redo att sätta tänderna i våra bakispizzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0