half on my way

Vad jag har hunnit med mycket idag! Sov dock alldeles för länge, enda tills halv tio, fick mig en smärre chock när jag vakna ;) Har packat så mycket jag kunnat idag, resten åker ner på söndag innan vi åker och har tvättat å så.. Sen har ja fixat med andra måsten innan resan.. Linus kom hem halv två idag och nu har hans semester börjat. Själv ska jag strax iväg och jobba min näst sista arbetsdag. . .
Igår kväll var jag å käka med Linda, Tina å Tesse på Nicks, det var riktigt mys och en riktig skvaller prata minnen kväll, hihi :)

Hörs kanske en runda ikväll efter jobb, puss!

Jag ska fööörsöka inte packa för mkt. 3 klänningar får räcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0