Värt å må dåligt idag ;)

Tusan, jag som hade tänkt blogga lite mer i helgen. Jag fattar inte de storbloggarna som hinner med att blogga så mycket. Men jag hade ärligt talat inte en minut över igår för att blogga. Gick upp och pluggade i två timmar, städade sen körde vi upp och handla. Medan linus handla kollade jag å Emma på tapeter på Colorama, tror kanske att jag har hittat min tapet nu, happy :) Därefter körde vi hem och laga våfflor, sen gick vi ut på stan för lite ärenden. Hem igen för att sedan slå in alla julklappar vi köpte förra helgen och sedan var det dags att hoppa in i duschen. Fixa till mig och stack hem till yster och lagade mat. Därefter började festen, herrejesus vad det gick vilt till. Vi hoppade och studsade ett gäng tjejer ända tills vi gick ut och då fortsatte dansen på bahnhof fram till tre, det var en riktigt lyckad kväll =) Idag mår jag apa rent ut sagt, FY!!! Hatar att vara bakis, men tur ändå att man är det annars kanske det blivit fest lite för ofta, haha.

Ska lägga mig på soffan igen och fortsätta plugga, det går otroligt sakta framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0