Jag känner mig lite som ett geni med barnen:P

Hej jag är tröööött som en gnu och vill bara sova!!! Det är så tidiga mornar nu när man är på förskolan, det riktigt sticker i ögonen. Får ta igen en massa sömn i helgen, det lär behövas. Två dagar kvar sen är det ingen mer praktik på ett år (förutom en fältdag), lite tråkigt faktiskt, men ska bli spännande med sidoämnen. Har hållt ett litet vattentema med barnen nu i tre dagar, har pratat om vattnets kretslopp å grejer, så d har fått lära sig mkt av mig :) Ska strax iväg till Pyttan och barnen när Emma kommer hem å hälsa på :)

What´s new: Både jag och Emma har gått vidare och ska nu bli spinninginstruktörer. Jag ska dock träna lite med en instruktör så jag blir säkrare i ettan. Jag är så otroligt nöjd att jag ens gick vidare och att de ville satsa och tro på mig fast jag inte är hundra i ettan som sagt. Ååh, nu måste jag börja tro på mig själv först.. 

What´s new: Det är ju slut mellan Emma och Zeth efter fem år, känns lite konstigt för mig med, men det var de enda rätta. Jag vill såklart inte sitta här och skriva en massa om deras förhållande men när man lever ett liv som man inte vill göra och när ens partner tar energi istället för att ge försvinner den personen man egentligen är. Man glömmer bort sig själv och alla drömmar som en gång funnits. Hon tog steget bort från all negativ energi och jag vet att allt kommer bli till det bättre nu.

Varning för ögonen: Sliiiten

Kommentarer
Postat av: Annette

Grattis till både dig och Emma. Ni kommer bli grymma spinninginstruktörer!!! Kram

2010-12-01 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0