tapetdjungel

Jag var lite kluven om jag ville visa upp tapeterna för då blir det ju inte lika spännande å se sen, men jag kunde såklart inte hålla mig:) Har inte bestämt mig heelt, men jag är väldigt sugen på den med fåglarna. Riktigt härlig brun med små färgklickar. Snälla, nu vill jag ha råd, så skriv en kommentar era snåla j*vlar,hahaa. Ska ha den som en fondvägg

Den här?


Eller någon av dessa? Där finns tre olika nyanser, men om det blir denna så blir det nog den mittersta.


denna som jag är mest sugen på


Eller en mörkare brun?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ang. tapetval tycker jag inte om den men cirklar. Men den ljusa med fåglar kan säkert bli jättefin eller varför inte den bruna med de blå. Beroende lite vad ni ska ha för sidotapeter. Kramis mamma

2010-12-20 @ 01:32:10
Postat av: frida

ja tycker absolut den bruna me blå fåglar=)

2010-12-20 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0