Tack och hej, för mej

Helloosan!!! Jag känner mig rätt kass på att uppdatera nu för tiden, men jag hinner ju inte. Idag var sista dagen på förskolan, det avslutade vi med ett fint långt luciatåg och ett bra omdömme från min handledare, känns otroligt göött att ha kommit ett steg närmre. Nu är det HELG, men en rätt seg sådan. Det känns som om varannan helg är seg för mig haha, men i stort sätt är det så. Det blir plugg, jobb och julklappshandling. Men vi tar en dag i taget, eller hur?! FRIDAY=Idol+god mat+godis, det är livet ;) shit, jag glömde ölen, glöm för sören inte ölen ;)

PUSS, och en sak till, glöm inte njut!

Dags att byta om till lite bekvämare kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0