ROoooligheter tack!!!!

Det händer för lite nu, jag måste ha något att se fram emot hela tiden. Får se till att planera in något roligt nästa helg, den artonde då. Har bara det här dumma elaka jobbiga SAG arbetet i huvudet just nu, det ska vara inlämnat den 28 dec, men jag måste bli klar den 23:e liksom. Vill fan inte sitta över julen.. Idag hade vi skolan i 1 1/2 timme, så jag rent av struntade i det. Palla med tågförseningar för så kort stund, icke!!! Så jag gick på ett indoor pass i morse, så nedrans gött var det att svettas och roligt var det också. Därefter har jag ägnat dagen åt plugg, känns skönt att att fått det ur världen. I morgon kör vi igång med SAG, ja det gör vi minsann!!!
Måste på bio eller något snart, lite kontrast i vardagen tack... Nu ska jag faktiskt sätta upp lite tomtar, gjorde inte det igår.

Såklart har vi idre fjäll att se fram emot, bara tre veckor kvar juu :)

Här var vi i stöten för tre år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0