På snöiga vägar bland björnar och renar..

Efter 12 dryga timmar sitter vi fortfarande i bilen på väg mot idre. Rastlösheten börjar smyga sig på så jag tog tillfället i akt att bidra med ett litet roligare inlägg för ovanlighetens skull.. Ett par timmar kvar i bilen och här är både det ena och andra på vägarna. Jag tänkte ta tillfället i akt och auktionera ut två sängar i vår stuga, de blev två sängar över och det e först till kvarn!!! I veckan väntar det mkt skojigheter, vi ska trotsa kylan och bege oss ut i backen och kanske köra lite scooter om vädret tillåter.. Nej det går ju inte allt för snabbt att skriva på denna mobil så jag tror jag avrundar.. Ni kanske har en liten aning vem som förgyllt med ett inlägg.. Syster yster!! Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0