lite taskiga hårgener

Vart tar dagarna vägen egentligen? jag fattar det inte, fast man går upp hyfsat tidigt (halv nio) och drar en snabb runda till gymmet så är klockan redan halv tre ?!? Jag tycker ändå att jag har kommit en bit på vägen nu med SAG, gött att ha börjat iaf, alltid det som är jobbigast. SHIT pomfritt vad jag DÖ längtar till den 23:e dec nu, har satt som mål att jag måste lämna in arbetet då. Vill banne mig inte sitta med det i Idre..Ibland vill man spy lite på plugget och önska man var färdig ;) Nog tjötat om det, på måndag ska jag klippa och slinga mig. Vågar knappt visa mig ute i denna råttfärgade slitna hårboll, verkligen hemskt nu.. Men hur ska jag göra??!! Alltid denna fråga, ljus kommer jag alltid vara tror jag. Men kanske mixa lite med färgen ändå och klippa det liite kortare än jag brukar eller behålla längd? Kommer säkert fega ut som vanligt och köra på samma vanliga..

...Gött, nu sa mitt inre till mig att ta en liten paus och sätta på en film, hahaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0