hemma!

goderkväll, jag är trött i mina tossingar. Har rännt runder en massa på jobbet så nu är jag bra sliten, men har tjäntat ihop en rejäl slant oxå:) Behövs nu till Idre, julklappar och flytten. Ska snart dunsta ner i soffan och kolla på julkalendern jag missa imorse, det är fan bra detta året haha, barnet i mig kommer alltid leva kvar;) Palla bli vuxen liksom... Sen kommer yster hit och då ska vi antagligen kolla klart ring filmen, får se hur länge ögonen orkar hålla sig öppna. haha, vilken rolig syn jag möttes av när jag kom hem. Två vinglas på bordet och en tom flaska rödvin, man kunde trott att det var två tööser som suttit där, men icke, två karakarar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0