ge mig lite pepp

Det är tråkiga mörka dagar, har inte varit så sugen på att skriva men nu blev jag lite. Känner mig inte på topp, fan att skolan ska vara så otroligt tuff? Har suttit från halv elva idag å har mer att ta itu med. Jag vet det är tufft nu men det kommer vara mödan värd om två år. Som toppen på mosen (eller vad säger man? hahaa) så har jag sökt fel när vi sökte våra sidoämnen som ska läsas nu i vår. Så förbannat klantig:( Jag har såklart sökt rätt ämne men jag skulle ha sökt genom Malmö högskola så man har förtur liksom, men nu har jag kommit som reserv bara för det å kanske inte får läsa med mina klasskompisar.. Kommer dö lite isåfall!

Hade det iaf super trevligt hemma hos Therese i måndags kväll. Vi åt ostbricka och grillad kyckling & hembakta lussebullar, fett gott ;)

En dryg dag i skolan kvar denna vecka, i helgen ska det småfiras att vi har "jullov" (föruom #%¤S"#%A¤#G). Slipper åka ner till Malmö varje fall..

Mina impulsköp från i lördags, here u go :)




Jag vet det syns uruselt i vårt svaga halljus. Men denna snygga tröja och dessa snygga skor ska jag inviga på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0