Nu får vädergudarna ta och bestämma sig!!!

Det regnar, blåser och solen skiner mellan varven. Kan inte bara alla moln försvinna för en dag så man kan få en sista härlig dag på stranden. Jag är så otroligt sugen på sol och bad och inte det minsta lilla redo för hösten och varma tjocka tröjor. Jag vill boka en resa så man har något att se fram emot, maybe :)

Gymmet är avklarat fär dagen, sprang 15 minuter sen körde jag axlar, ben och mage. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen. Alla jobbar lr går i skolan. Synd inte mina klassisar bor lite närmre, kostar ju en del att åka till Malmö. Men ska dit nästa vecka iaf när jag köpt mitt tågkort :) Nu skiner solen, så kanske skulle springa ner och satt sig och läst ett litet tag innan regnet drar in igen?

Här har ni min lchf frukost iaf :D

Naturell lättyoghurt med en halv banan, ett löskokt ägg, 3 bitar senapssill och ett halvt glas minimjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0