50 års festen

hej och hå så bra jag mår, höhö.. eller det var väl litta och ta i. Vaknade vid nio och då hade jag sovit cirkus fyra timmar så har nyss vaknat upp från en powernap. Vid fem tiden ska vi till Linus päron på middag, ska bli gott med mad men kommer sitta halvsovandes framför bordet. Var på 25 års fest igår i Västra Karup för både Frida och Hobbe och det var en väldigt bra fest, hade riktigt roligt med lite spex, god mat, snapsvisor och dans till våra fötter värkte runt fyra snåret. Längtar tills vi ska ha vår 25 års fest nästa år :)

Här kommer ett litet bildregn, resten kommer ut på fajan of course ;)

Jag och svägerskan. Hade mitt löshår i och en stor fläta på sidan, blev riktigt snyggt om man får tycka till ;)


Vårt glada gäng


Hade bror mitt över mig, kul att partaja ihoppa


Paketleken. Här skulle Linus överlämna paketet till den som hade finast frisyr.. Shyyst liksom ;)


Och till slut landa den hos födelesdagsbarnen


tjejerna. Här ser ni min tuffa outfit. Byxor från H&M, linne från only. Helsvart och aprikos klocka, naglar och armband


daaans


vilka moves vi har




här går det livat till




och en liten puss på min långhåriga älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0