Klant=Evelina

Typiskt, kom nyss på att jag glömt min kamera i Åsljunga. Sist var det plattången jag glömde å båda känns typ lika viktiga. Har äntligen kommit ifrån köket. Har haft full rulle här sen jag kom hem. Varit och storhandlat, Linus familj kommer hit på middag i morgon så har bl.a. handlat för det. Sen laga jag mat och baka en ny tårta som vi oxå ska äta imorn, ja om vi törs. Skulle göra den förbaskade vaniljkrämen som skulle vara mellan tårtan men läste fel och fick för mkt smör i. Trodde ju den skulle stela så jag slängde smeten och börja om. Den andra smeten blev nästan dock lika rinnig, haha.. Aja jag slängde på den på tårtan så den har väl stelnat till i morgon..

Nu blir det True Blood här i stugan, har ju saknat det nu när jag inte kunde se något i går kväll :) Tyvärr blir det heller inga bilder från dagens bus med Mirabell då kameran inte är här. I morgon förhoppings vis. Kram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0