Kan jag, kan du!

Gomiddag! åh vad härligt det var att sova ut, känner mig riktigt utvilad nu. Tyckte lite synd om älsk när han gick upp halv sex. Stack till gymmet direkt och det var gött att träna, har inte riktigt kommit igång sen semestern, men nu såå!!! Vill ju bli av med mina sommar/semesterkilon nu, så ska köra LCHF (Low carb high fat) dieten för en månad ungefär, under vardagen. Jag kommer ju inte vara på pricken noga, det jag ska göra är helt enkelt att utesluta kolhydraterna, äta mer protein och fett. Dieten är uppdelade i 3 steg, och jag går på det tredje steget direkt. Kosten får innehålla max 5 E% kolhydrater dagligen, och mina carbs kommer då vara i form av frukt och kanske lite fruktyoghurt ibland. Kosten säger även att man ska äta mkt fett, men det är inget jag kommer att överdirva med. Ni får hänga med mig och se vad jag äter och hur det faktiskt går att skippa kolhydraterna i maten.

Min frukost idag bestod av en smoothie gjord av minimjölk, naturell lättyoghurt, en halv banan och frysta bär




Har inga mer tider på jobbet nu innan skolan drar igång, så idag ska jag städa här hemma och fixa och kolla upp allt för skolstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0