det snurrar

Hej och goddag! Det var nog ingen bra idé att träna idag. Känner mig inte helt kry, vakna vid tio med mandlar stora som bollar och hårda som klot, typ. Lite ont i halsen och har vaknat av min dumma hosta halva natten. (oj vad det är synd om mig). Hade det så mysigt med Sanna, Matilda å Chris igår. Tog en glass i solen, satt och prata och bara njöt, sen gick vi och käkade på en italiensk restaurang där de hade fantastisk mat. Fundera på bio men vi kunde inte enas om en och samma, hahaa så vi gick och hyrde "flickan från ovan" och fortsatte mysdagen hemma hos Matilda. Tog tåget hem vid elva och jag slockna nästa genast efter en lång och härlig måndag :)

Nu ska jag snart göra lite scramled eggs sen ut och vila lite i solen och hoppas jag blir bättre framåt kvällen, kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0