Kanonlördag!

Hej!

Vaknade för 1 1/2 timme sen typ. Känner mig långt ifrån pigg idag, kanske inte så konstigt med tanke på att jag var i säng 5 i morse =)
Gårdagen var otroligt rolig med 5 kamp, mat, förfest och utgång och jag vill tacka alla fina som var med..
Visar kvällen med bilder.

Första grenen: Tjurridning, haha. Jag klarade 29 sek, det är grymt svårt.
Linus satt nästan i en minut, och det är väääldigt lång tid eftersom det
blir svårare var 20 sekund.


Prickskytte. Det här var min sämsta gren, fick bara in två träffar


haha, sumobrottning. Jag går verkligen in för det, stackars Sanna;)
Jag vann =D


Bungerunn, roligaste grenen. Jag & syrran körde mot varandra och vi
är ju väldigt jämna, så det är roligt. Men jag vann, HA =)


Gladiatorboxning, det var sjukt svårt att hålla balansen. Men jag fattar
inte hur jag har handsken här? Jag såg till att skrapa poäng till laget här
med ;) (vi hade gärna velat ha laserdome som sista grenen, men det
var fullt)


Efter vi duschat och fixat till oss (man kan låna duschar där) så gick vi
och käkade på Haket i Helsingborg. Gott och mycket att välja på


Därefter blev det förfest hos Ebba och Emil, med massa goda drinkar =)


Paaarty





Vi gick och tog stämpel på Tempel (gratis inträde för studenter innan 1).
Sen gick vi tjejer till en bar brevid tivoli och shotta (det kostar ändast 25 kr
för en shott där) Har verkligen hittat en shott som var sjukt god. Hälten röd Sourze
och hälten turkisk peppar, MUMS!!!


Sen blev det dans på tempel fram till halv fem, rooooligt =)


Chris got the moves ;)


Nu har jag bjudit på många bilder =) Dags att äta, magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: Chris

Tack Evelina! Det var jättekul! 5-kamp var galet! Skada mig lite mycket bara :P Men vad ska man göra, lite smärta får man tåla! Middagen, nja bättre kunde det varit, förfesten var rolig :D Fast det är ju "tråkigt" jag inte dricker bara ;) haha! Sen på festen! Hur kul som helst! Men det var inte vad vi gjorde som var det bästa! Utan att jag fick göra det med er! :D Lite segt att vara hemma 07:00 bara! :) Men det var verkligen kul :D Tack Tack :D Självklart I got the moves ;)

2010-04-11 @ 14:03:26
Postat av: Evelina

Ja, du skada dig galet mkt.. Uch vilka hemska sår på magen. Ja, litta tråkigt att du inte super, men det kommer vi ändra på snart,haha. Du är så rolig ändå så=) Allt var uber bra igår helt enkelt. =) =)

2010-04-11 @ 14:35:05
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: Tildis

Ni ser ut o ha haft det grymt :D Härligt!

Nästa gång hakar jag på ;)

2010-04-11 @ 19:26:33
Postat av: Chris

Jaa! Jag blev riktigt skadad :P Men! Det är jag i ett nötskal! Jo jag vet :D Jag är den roliga snubben som hänger på :P haha! Men ni tyckte jag var ganska korkad också då vi skulle in på klubben ;) haha! Det där med CNB kortet :D haha! Ärlighet varar längst ;) :D Jaa, nästa gång får du hänga med Matilda :)

2010-04-12 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0