På gott humör =)

Tjohej, torsdag idag = fredag i morgon, wiioo =) Det har varit en bra dag på skolan idag. Jag har hållt i en genomgång i matte, det gick väl helt okej förutom att ja fumla bort mig en gång, haha. Men Annika tyckte jag vart bra iaf =) Sen tränar vi massa inför melodifestivalenshowen de ska ha på onsdag, de är så duktiga mina kära elever =) Blev gymmet en snabb sväng idag oxå. Går inte att slöa nu, sommaren är ju bakom hörnet ;)
Nu ska ja ta ett glas iskallt soda vatten och planera för engelskalektionen jag ska hålla i morgon, KUL!!!


Kommentarer
Postat av: Chris

Fumla bort dig? Berätta nu för dina kära vänner :) Måste skäåra mig när det gäller gymmet för tusan :P SLappat nu när VFT börjat :) haha! Hålla i en engelska lektion, vad spännande, vad inom engelskan? =)



Med vänliga hälsningar // Yeah, you quessed it right, Chris ;)

2010-04-15 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0